wtorek, 3 września 2019

Współpraca MiaoMiao 2 z różnymi aplikacjami.








Telefon Matyldy to stary Samsung S3 Neo z Androidem 4.4.2.

Instalację MM2 z telefonem Matyldy zaczęłam pod koniec sierpnia od aplikacji Tomato, ponieważ na zagranicznych forach wszyscy polecali tę apkę jako jedyną na tamtą chwilę działającą z tym transmiterem.

Po jej ściągnięciu natychmiast znalazła miao i się z nim połączyła. Od samego początku też pokazywała cukry takie, jak glukometr, a więc ogłosiłam sukces 😄



Niestety nasza radość trwała krótko, ponieważ połączenie zrywało się dosłownie co chwilę, mimo, że telefon leżał przy córce. Aplikacja się wyłączała; opcja oszczędzania baterii była wyłączona w telefonie, ale nic to nie dało. Zdarzały się dłuższe chwile współpracy MM2+Tomato, ale rzadko niestety. Kolejnym ogromnym jak dla nas minusem było to, że Tomato nie przesyłało danych na inne telefony, że o Nightscoucie nie wspomnę. Wg instrukcji (specjalnie na tę okoliczność) założyłam pannie M massangera, zeskanowałam jej kod QR, ale niewiele to dało, a w zasadzie nic. Bo mimo, że na bazowym telefonie odczyty były, u nas (na followersach) nie pojawiły się ani razu.



Rozpieszczona xDripem, którego używaliśmy wcześniej z BluConem szukałam innych rozwiązań.

Kolejno na tapetę poszedł Glimp.
Glimpa używaliśmy jakieś 2 lata temu przy pierwszym transmiterze od Marka Macnera. Mile wspominam ten czas, więc wiązałam z nim duże nadzieje. W niedzielę rano wyrzuciłam Tomato i  jak tylko Glimp pojawił się na telefonie panny M i od razu wyświetlił się na nim numer MM2, moje nadzieje wzrosły. Podobnie, jak przy Tomato, odczyty były niemal identyczne z tymi z glukometru. Glimp nie ma opcji bezpośredniego przesyłu danych z telefonu na telefon, ale za to z Nightscoutem nie było najmniejszych problemów :)

Glimp czytał miao pięknie, every 5 minutes.....dopóki córa nie wyszła z pokoju. Połączenie zostało zerwane i był wielki problem z jego wznowieniem. Od tego momentu współpraca Glimp+MM2 nie była tak wspaniała, na jaką liczyłam. Kolejne rozczarowanie....

Przez cały czas "mszczenia sie" nad MM2 i aplikacjami zaglądałam jednocześnie na zagraniczne fora w poszukiwaniu info o wersji xDripa, która będzie działać z MM2. I nagle, w niedzielę popołudniu jest! Wersja z 31 sierpnia czyta MM2! Wyrzuciłam więc Glimpa i pobrałam xDripa. Z wypiekami na twarzy patrzyłam, jak momentalnie apka znalazła nasze miao  iiiiiiiii....... Nic. Null. Zero. Nic więcej się nie zadziało :(

Wieczorem dowiedziałam się o kolejnej wersji xDripa, która podobno działa z MM2. To była wersja z 1 września. Ściągnęłam, xDrip się zaktualizował, wyświetlił MM2 i zaczął czytać. I tak czyta już na piątym chyba z kolei sensorze.
Po aktywowaniu nowego sensora, wystarczyło nałożyć MM2 i momentalnie poziomy pokazały się na masterze i wszystkich followersach  💟

Tak kochani;  uroczyście oświadczam, że ta wersja xDripa  pięknie współpracuje z MiaoMiao2 💗

Ważna rzecz: tylko wersje xDripa od 1 września tego roku wzwyż współpracują z MM2, starsze nie będą działać!

To były bardzo intensywne dwie doby z minimum snu i maksimum emocji, ale było warto 😍

Jeśli po przeczytaniu tego wpisu nabraliście ochoty na posiadanie MiaoMiao2, przypominam Wam link do 10$ zniżki na jego zakup:

$ 10 discount


Bierzcie i kupujcie z niego wszyscy, a potem dzielcie się z innymi ta dobrą nowiną 👍👍👍

6 komentarzy:

  1. Witam ,nie mogę wogole założyć konta ma xdrio czy może ma Pani instrukcję krok po kroku jak to zrobi

    OdpowiedzUsuń
  2. xDrip działa na telefonach z systemem android. Nie zakłada się na nim konta, ściąga się go na telefon i już :)
    Prosze pobrać xDrip stąd: https://github.com/NightscoutFoundation/xDrip/releases/tag/2019.10.11 i dalej postępować wg tek instrukcji:
    https://miaomiao.cool/pages/how-to-use-miaomiao-with-xdrip?fbclid=IwAR0AcEykjnblcOuCCJJ3Oebrd2kQYW8aMbD6pIxRhMqYLKEgm7AdMffxxPA
    W razie pytań, proszę śmiało pisać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, kupiłem i niestety akumulator miał trzymać ok. 14 dni a trzyma max 7 dni dlaczego??

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno powiedzieć. Zdecydowana większość MM2 pracuje 12-14 dni. Niestety zdarzają się egzemplarze takie, jak Twój.
    Czasem po kilku ładowaniach akumulator wydłuża swoja pracę.
    Ale nie wolno dopuszczać do całkowitego rozładowania MM2 i ładować najlepiej poprzez laptop.
    Jeśli akumulator nadal będzie trzymał tylko 7 dni-reklamuj.

    OdpowiedzUsuń